Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
VSEBINA
S kakšnim namenom uporabljamo email obveščanje?
Ko kupec opravi nakup, se e-naslovi običajno shranijo v bazo, katera prodajalcu omogoča pošiljanje novosti in akcij na zabeležen e-naslov. Posledično je lahko ponovna prodaja ena izmed prednosti e-poštnega obveščanja. Poleg tega pa lahko neposredno na spletno stran namestite obrazec za naročanje na novice vašega podjetja. S tem zagotovite, da obiskovalci vaše spletne strani dobijo dostop do pravočasnega obveščanja o posebnih ponudbah, akcijah, popustih in možnosti do enostavnega nakupovanja, kar preko povezave v e-mailu.
Tri pravila e-mail obveščanja/novic
Če bo vaše obveščanje delovalo, je odvisno od številnih dejavnikov. Slabe izkušnje pri uporabi tega orodja so običajno povezane s tremi napakami, ki jih pogosto delamo. Za vas smo izbrali tri pravila, ki nam pomagajo pri zmanjšanju napak, katere nam kvarijo uporabniško izkušnjo:
- Uporabljajte samo svojo bazo podatkov z e-naslovi.
Uporaba baz podatkov drugih podjetji je neučinkovita, saj lahko povzroči negativne povratne informacije uporabnikov, ki niso dovolili prejemanja e-mailov. To lahko slabo vpliva na vašo prodajo, prav tako pa slabo vpliva na vaš ugled. - Vaše novice naj bodo zanimive in uporabne.
E-maile naročnikom pošiljajte samo v primeru, da imate novico, ki je vredna delitve. Sporočila kot so novosti podjetja, kode za popust ali opomniki na pomemben dogodek, so sporočila, ki bodo lepo sprejeta. Pogostosti pošiljanja ni pametno zlorabljalti v nedogled, saj se naročnik lahko enostavno odloči, da ne bo odpiral vaše pošte. Naš nasvet je, da v najboljšem primeru opravite 1 pošiljanje mesečno. - Pred pošiljanjem strankam naredite testno pošto in testirajte vse povezave
Pripomočki za pošiljanja vam omogočajo, da poskusno pošljete e-pošto in tako opravite predogled e-maila. Preverite klikabilnost vseh povezav, velikost slik, prisotnost pomembnih blokov. Ko imate vse preverjeno, je čas za pošiljanje obvestil na izbrane e-naslove.
Kaj je potrebno upoštevati pri ustvarjanju e-mail sporočil za množično obveščanje?
Priljubljene aplikacije za pošiljanje so konstruktorji, ki vam omogočajo, da sestavite učinkovito in zanimivo email sporočilo ob upoštevanju vseh trendov in psihologije uporabnikov. Določite cilje, ki jih želite doseči z uporabo poštne storitve, katera orodja za to potrebujete, kakšno občinstvo naročnikov imate in koliko ste pripravljeni finančno vložiti v to orodje.
Na podlagi teh podatkov lahko izberete najprimernejšo aplikacijo. Večina aplikacij za ustvarjanje poštnih seznamov ima brezplačno osnovno verzijo. Preizkusite 2-3 različne aplikacije, preden se končno odločite in plačate za dostop do naprednejše verzije.
Katero aplikacijo za e-mail obveščanje so na voljo?
1.MailChimp
Je najbolj priljubljena aplikacija za e-novice na svetu. MailChimp ima uporabniku prijazen in intuitiven vmesnik, na voljo pa je tudi brezplačna različica za pošiljanje pisem do 2000 naročnikom. Storitev se integrira s storitvami drugih proizvajalcev. Ponuja veliko vzorcev, statistika pa je na voljo tudi pri brezplačnem paketu.
2.SendPulse
Kar se tiče priljubljenosti je SendPulse še vedno na drugem mestu, za MailChimp, vendar ima številne prednosti. Brezplačna različica omogoča pošiljanje do 15.000 e-poštnih sporočil na mesec in do 2.500 naročnikov. Seveda, obstajajo tudi slabosti. Pri SendPulse je število vzorcev za pošiljanje e-novic omejen.
3.BenchMark
Na voljo je zelo dobra brezplačna različica, kjer lahko pošljete do 14.000 e-poštnih sporočil 2000 naročnikom, izvedete A / B testiranje, segmentirate občinstvo in izvedete ankete znotraj e-poštnih sporočil. Jezik vmesnika je angleščina. Storitev se lahko integrira s približno 300 različnimi spletnimi mesti in aplikacijami, med katerimi so Facebook, Google, PayPal.
4.UniSender
Je po ceni najugodnejša od vseh naštetih storitev za pošiljanje e-novic. Vmesnik je na voljo v angleščini, ruščini in italijanščini. Obstaja preprosta integracija s številnimi storitvami (CRM, CMS) in prek API-ja. Brezplačna različica ima do 100 naročnikov in 1500 e-poštnih sporočil na mesec.
Prav tako vas bo zanimalo
-
Novosti na platformi (marec, april)
Ker želimo, da platforma Pokupo deluje v skladi z najnovejšimi priporočili FURSa in v skladu s slovensko zakonodajo smo mesecu marcu naredili naslednje spremembe:
-
Kje (brezplačno) dobiti fotografije za oblikovanje spletne strani?
Kršenje avtorskih pravic lahko pripelje do resnih sodnih sporov in škoduje podobi vašega podjetja, zato pri izdelavi spletne strani ali profila na družabnih omrežjih predlagamo uporabo lastnih fotografij ali pa fotografij iz posebnih spletnih strani (Stock-Photos page).
-
Kaj je SERM in zakaj mora spletna trgovina nameniti pozornost kritikam/ocenam na spletu?
Kratica SERM (“Search Engine Reputation Management”) pomeni “upravljanje s kritikami v brskalnikih”. Preprosto povedano, SERM spremlja vse omembe podjetja, blagovne znamke, izdelka ali storitve na internetu.
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Novosti na platformi
V mesecu februarju smo pri Pokupo.si naredili naslednje spremembe
-
Prvi koraki: kje začeti z oglaševanjem vaše spletne trgovine
Izdelava spletne trgovine je le pol poti do uspeha. Prodaja ne bo uspešna brez dobrega oglaševanja, zato morate razmisliti o korakih, ki bodo pritegnile kupce, še pred fazo uvedbe spletne trgovine.
-
Marketinška vsebina za spletno trgovino
Besedo "vsebina" zdaj slišijo tudi tisti, ki nimajo nič skupnega s spletnim oglaševanjem in e-poslovanjem.
- Novosti na platformi (marec, april)
- Kje (brezplačno) dobiti fotografije za oblikovanje spletne strani?
- Kaj je SERM in zakaj mora spletna trgovina nameniti pozornost kritikam/ocenam na spletu?
- Novosti na platformi
- Prvi koraki: kje začeti z oglaševanjem vaše spletne trgovine
- Marketinška vsebina za spletno trgovino