Nazaj

Prvi koraki: kje začeti z oglaševanjem vaše spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine je le pol poti do uspeha. Prodaja ne bo uspešna brez dobrega oglaševanja, zato morate razmisliti o korakih, ki bodo pritegnile kupce, še pred fazo uvedbe spletne trgovine.

          Poslovanje brez oglaševanja je kot pomežik punci v popolni temi.

   Vi veste, kaj počnete, ampak tega ne vidi nihče drug.

          © Steuart Henderson Britt

Korake pri oglaševanju spletne trgovine lahko razdelimo na več področij:

  • optimizacija za iskalnike (SEO);
  • vsebinski marketing
  • e-mail oglaševanje
  • kontekstualno ciljanje/oglaševanje;
  • prikazno oglaševanje
  • oglaševanje s socialnimi omrežji (SMM);
  • vplivneži (blogerji);
  • marketplaces/Spletne tržnice

POMEMBNO! Če želite ustvariti uspešen oglas, je treba analizirati ciljno publiko, določiti cilje, ki so priljubljene pri tej publiki, preizkusiti izbrane kanale za pridobivanje strank in šele nato načrtovati obsežno oglaševalsko kampanjo.

Optimizacija za iskalnike (SEO)

Optimizacija za iskalnike je proces uvrščanja strani ali spletne trgovin na visoke organske pozicije na Googlu, kjer išče večina ljudi.Sodobni algoritmi iskalnikov poskrbijo, da so na vrhu rezultatov iskanja spletna mesta, ki so uporabnikom prijetna v vseh pogledih. Bolj kot je uporabniku prijazna vaša spletna trgovina, bolj visoko jo iskalnik uvrsti. 

Natančnih parametrov po katerih iskalniki (tukaj govorimo o velikih iskalnik kot je npr. Google) izbirajo najboljše zadetke ne razkrivajo, vendar vseeno obstajajo podrobna navodila o tem, kako najbolje izkoristiti SEO. Na povezavi najdete navodila za Google: https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=si

Vsebinski marketing

Ta korak ni le enkratno dejanje, ampak dolg in zahteven postopek ustvarjanja uporabnih vsebin za kupce vaše spletne trgovine. Kakšna bo ta vsebina in v kakšni obliki jo je bolje predstaviti, je odvisno od tega, kaj se prodaja v spletni trgovini. Na primer, za kulinarične projekte in trgovine z živili potrebujete stran z recepti, ki ji lahko dodate blog s koristnimi informacijami o izdelkih in novostih v spletni trgovini.

Zakaj je vsebinski marketing pomemben? Ker hkrati zajema več ciljev: pomaga pri optimizaciji za iskalnike, oblikuje vašo podobo strokovnjaka, povečuje zvestobo kupcev in omogoča nevsiljivo seznanjanje kupcev s ponudbo.

Več si lahko preberete na tej povezavi : https://pokupo.si/blog/marketinska-vsebina-za-spletno-trgovino/

E-mail oglaševanje

Optimizirana in vsebinsko bogata spletna trgovina je sposobna sama privabiti kupce. Najprej bo to število majhno, zato se moramo osredotočiti na ponovno prodajo. V ta namen je super pošiljanje e-pošte. Na spletno stran namestite naročniški obrazec za novice in promocije, določite pogostost pošiljanja, ustvarite predlogo v enem od sistemov za ustvarjanje e-novic in začnite.

Poleg ponavljajoče se prodaje lahko e-novice zajemajo tudi druge namene: razlago uporabe izdelka in vodenje potencialnih kupcev skozi prodajni lijak.

Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice najdete na tej povezavi : https://pokupo.si/blog/kako-pravilno-uporabljati-e-mail-obvescanje-novice/

Prikazno oglaševanje 

Postavitev pasic/bannerov in video posnetkov na različna spletna mesta se imenuje prikazno oglaševanje. To obliko običajno uporabljajo velike blagovne znamke za širjenje svojih informacij širšemu občinstvu. Njegova glavna prednost je sposobnost glasnega in barvitega komuniciranja s populacijo. Obstajajo tudi slabosti: prvič, nekateri uporabniki z blokatorji oglasov znebijo vsiljivih pasic in video posnetkov, drugič pa obstajajo “slepe pege”, pri katerih umestitev pasic ni učinkovita, saj jih uporabniki preprosto ne opazijo.

Kontekstualno ciljanje/oglaševanje

Ta oblika oglasa deluje s podatki, ki jih zagotovijo uporabniki ali so pridobljeni kot rezultat določenih uporabnikovih dejanj. Takšni podatki vključujejo prebivališče ali lokacijo, starost, spol, hobije, uporabljena spletnih orodij/aplikacij, dejavnost v določenih skupnostih, iskalne poizvedbe na družabnem omrežju, zanimanje za določene teme….

Ko nastavljate ciljno oglaševanje, morate določiti, katere parametre ima vaš potencialni kupec: kje živi, ​​kaj ima rad, kaj ga zanima. Ciljno oglaševanje se konfigurira prek računov v družabnih omrežjih in drugih sistemov kot je MyTarget.

Nekateri projekti, ki niso na voljo za promocijo s kontekstnim oglaševanjem, se dobro promovirajo s ciljanjem. Na primer, malo ljudi išče dodatke za pametne telefone, vendar oglaševalska kampanja, prilagojena uporabnikom pametnih telefonov določenega modela, omogoča, da svoj izdelek pokažete neposredno ciljni publiki.

SMM

Promocija na družabnih omrežij (SMM) za spletne trgovine je običajno namenjena ponovni prodaji in ohranjanju pozornosti potencialnih kupcev. Brezplačne funkcije, ki jih ponujajo družabni mediji, vam pomagajo prodajati. Za promocijo spletne trgovine je treba ustvariti stran na družbenih omrežjih in jo napolniti z informacijami o spletni trgovini in tam redno objavljati novice, posebne ponudbe ali uporabne vsebine.

Vplivneži (blogerji)

Vplivneži ali influencerji so uporabniki različnih spletnih platform z velikim številom sledilcev. Z njihovo pomočjo lahko hitro in poceni promovirate posamezen izdelek ali celotno spletno trgovino, če pravilno pristopite k načrtovanju promocije. Poiščete blogerje s ciljno publiko in ustvarite ustrezna oglasna sporočila.

Marketplaces/Spletne tržnice

Obstaja veliko različnih spletnih tržnic. Ali jih boste uporabili za promocijo svojih izdelkov ali ne, je povsem individualna odločitev. Etsy, Aliexpress, Ebay, Amazon – vse to so spletne tržnice, ki so danes zelo priljubljene. Poleg tega velika družbena omrežja kot je Facebook ponujajo lastne marketplace, kar je lahko koristno za majhne spletne trgovine, ki nimajo velikih proračunov za promocijo in tako najdejo svoje stranke.

Začnite s spletno prodajo brez naročnine

Ali so vam dane informacije koristile?
Nazaj

Prav tako vas bo zanimalo

Naročite predstavitev POKUPO!