Nazaj

Trendi na trgu e-poslovanja v letu 2020

Ena najpogostejših napovedi v letošnjem letu: «Naše življenje ne bo nikoli enako.» Trenutno še ne moramo trditi ali bo imelo to obdobje dolgoročni vpliv na naša življenja, vendar zagotovo že lahko govorimo o spremembah, ki jih opažamo v industriji spletnega poslovanja.

Rast uporabe mobilnih naprav

V letu 2020 je približno 70% vseh uporabnikov e-trgovin dostopalo preko mobilnih naprav in to število bo še naraščalo v prihodnjih letih. Kdor želi uspešno prodajati preko spleta, mora o tem začeti razmišljati in prilagoditi svojo stran tudi za pametne telefone in tablice. Večji trgovci v ta namen celo izdajajo lastne aplikacije. Pomembno: mobilna različica strani ne sme biti slabša po kakovosti in količini informacij!

Hitro nalaganje

Ko razmišljate o svojih strankah, pomislite na lastne vzorce spletnega nakupovanja. Kako dolgo ste zapravljali čas na spletni strani s počasnim nalaganjem? Večina uporabnikov bi rajši plačala več za izdelek in za to porabila manj časa. Poleg tega slabo delujoča spletna stran kaže na neučinkovitost same trgovine.

Enostavna avtorizacija

Ta trend bi lahko vključili v prejšnji odstavek, saj dejansko pomeni prihranek časa. Praksa kaže, da zapleteni sistem avtorizacije lahko odvrne kupca na zadnjem koraku nakupa. Idealno je, če kupcu ni treba narediti več kot dva koraka za preverjanje identitete in naslova, najpomembnejše informacije pa se po prvem nakupu shranijo.

Minimalizem v oblikovanju

Drago in prekomerno oblikovanje je stvar preteklosti. Sodoben izgled spletne strani ne sme biti samo funkcionalen, intuitiven, temveč tudi minimalističen. Glavna naloga spletne strani je izvajanje funkcij, ki jih zahteva uporabnik, in ne oblikovni presežki. Nasprotno, kupci so bolj zvesti spletnim stranem, ki jih ne odvrnejo od nakupovalnega postopka.

Klepetajte s kupcem

Klepetalnice so se izkazale za učinkovite pri ohranjanju pozornosti stranke. Uporabniku olajšajo interakcijo s spletno stranjo in ga usmerjajo k nakupu.

Napredni načini plačila

Plačilo nakupa z bančno kartico ni več presenetljivo. Čas je za hitre načine plačila — Apple Pay, mBills, kriptovalute in še več. To je za uporabnika zagotovo prihranek časa in znak zvestobe.

Personalizacja

S sodobnimi marketinškimi orodji lahko sledimo kupcu na vsakem koraku in mu tako lahko ponudite ustrezne izdelke ali popust, ki so ga zanimali prej. Prilagoditev omogoča uporabniku, da ostane v stiku s spletno trgovino in pravočasno prejme informacije o izdelkih, ki so zanj zanimivi.

Začnite s spletno prodajo brez naročnine

Ali so vam dane informacije koristile?

Katera tema vas najbolj zanima? Napišite nam Naslednjič bomo pripravili članek na to temo.

Avatar
Prodaja, odnosi z javnostjo.
Nazaj

Prav tako vas bo zanimalo