Trendi na trgu e-poslovanja v letu 2020
Ena najpogostejših napovedi v letošnjem letu: «Naše življenje ne bo nikoli enako.» Trenutno še ne moramo trditi ali bo imelo to obdobje dolgoročni vpliv na naša življenja, vendar zagotovo že lahko govorimo o spremembah, ki jih opažamo v industriji spletnega poslovanja.
Rast uporabe mobilnih naprav
V letu 2020 je približno 70% vseh uporabnikov e-trgovin dostopalo preko mobilnih naprav in to število bo še naraščalo v prihodnjih letih. Kdor želi uspešno prodajati preko spleta, mora o tem začeti razmišljati in prilagoditi svojo stran tudi za pametne telefone in tablice. Večji trgovci v ta namen celo izdajajo lastne aplikacije. Pomembno: mobilna različica strani ne sme biti slabša po kakovosti in količini informacij!
Hitro nalaganje
Ko razmišljate o svojih strankah, pomislite na lastne vzorce spletnega nakupovanja. Kako dolgo ste zapravljali čas na spletni strani s počasnim nalaganjem? Večina uporabnikov bi rajši plačala več za izdelek in za to porabila manj časa. Poleg tega slabo delujoča spletna stran kaže na neučinkovitost same trgovine.
Enostavna avtorizacija
Ta trend bi lahko vključili v prejšnji odstavek, saj dejansko pomeni prihranek časa. Praksa kaže, da zapleteni sistem avtorizacije lahko odvrne kupca na zadnjem koraku nakupa. Idealno je, če kupcu ni treba narediti več kot dva koraka za preverjanje identitete in naslova, najpomembnejše informacije pa se po prvem nakupu shranijo.
Minimalizem v oblikovanju
Drago in prekomerno oblikovanje je stvar preteklosti. Sodoben izgled spletne strani ne sme biti samo funkcionalen, intuitiven, temveč tudi minimalističen. Glavna naloga spletne strani je izvajanje funkcij, ki jih zahteva uporabnik, in ne oblikovni presežki. Nasprotno, kupci so bolj zvesti spletnim stranem, ki jih ne odvrnejo od nakupovalnega postopka.
Klepetajte s kupcem
Klepetalnice so se izkazale za učinkovite pri ohranjanju pozornosti stranke. Uporabniku olajšajo interakcijo s spletno stranjo in ga usmerjajo k nakupu.
Napredni načini plačila
Plačilo nakupa z bančno kartico ni več presenetljivo. Čas je za hitre načine plačila — Apple Pay, mBills, kriptovalute in še več. To je za uporabnika zagotovo prihranek časa in znak zvestobe.
Personalizacja
S sodobnimi marketinškimi orodji lahko sledimo kupcu na vsakem koraku in mu tako lahko ponudite ustrezne izdelke ali popust, ki so ga zanimali prej. Prilagoditev omogoča uporabniku, da ostane v stiku s spletno trgovino in pravočasno prejme informacije o izdelkih, ki so zanj zanimivi.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
-
Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
Določitev cen izdelkov v spletni trgovini je eno od ključnih vprašanj, ki jih je potrebno rešiti pred začetkom poslovanja.
-
Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
Te aplikacije so zasnovane tako, da olajšajo razporejanje opravil in uporabniku pomagajo, da kar najbolje izkoristi svoj čas.
-
Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
UX in UI sta okrajšavi za izraza “uporabniška izkušnja” (User Experience) in “uporabniški vtičnik” (User Interface).
-
5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
Pa res – zakaj obiskovalci dolgo hodijo, gledajo … in zapustijo spletno trgovino, ne da bi kaj kupili? Zaradi katerih razlogov? In kaj naj storimo, da bi izboljšati kakovost spletne trgovine in povečati konverzijo. Preden začnemo govoriti o neprijetnih stvareh, moramo razjasniti razliko med takojšnjim odhodom/neaktivnostjo (Bounce rate) in odhodom po obisku (Exit rate) . […]
-
Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
Čestitamo! Postali ste lastnik spletne trgovine. Zdaj je na vrsti najpomembnejše – vašo spletno trgovino je potrebno uvrstiti med top 10 v Google brskalniku, saj slabša mesta ne prinašajo rezultatov. Samo 0,78% uporabnikov, ki brskajo po Google, odpre rezultate zadetka iskanja na naslednji strani. (Backlinko) Poglejte kontrolni seznam po osnivni Seo optimizaciji in se prepričajte, […]
- Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
- Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
- Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
- Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
- 5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
- Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?