Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
UX in UI sta okrajšavi za izraza “uporabniška izkušnja” (User Experience) in “uporabniški vtičnik” (User Interface). Če to vemo, lahko sklepamo, kaj pomeni UX / UI dizajn: oblikovanje uporabniških vmesnikov na podlagi uporabniške izkušnje.
Temeljno načelo UX / UI dizajna je, da mora biti priročen v vseh fazah uporabe. Zato mu v zadnjih letih pripisujejo velik pomen pri ustvarjanju vmesnikov: uporabnik ne želi trpeti med uporabo spletnega brskalnika ali spletne trgovine, zato mora le-ta biti enostavna. Postopek uporabe mora vzbujati pozitivna čustva in ne napetosti.
Razlogi za prijubljenost UX / UI dizajna
Zaradi vse večje konkurence na spletu se zapleta bitka za kupce med spletnimi in tradicionalnimi trgovinami. Ni več dovolj, da na spletno trgovino naložite katalog izdelkov, vlagate v SEO promocijo in čakate na dobre rezultate. Spletnega kupca je treba skrbno in previdno pospremiti z izbranimi izdelki na blagajno, pri čemer je treba odstraniti vse ovire na poti, da se ne bo spotaknil na nobenem koraku in odšel. V idealnem primeru bi morali dati kupcu nekaj nasvetov o izbiri izdelka, tako da bo namesto enega v košarici pet izdelkov, in da bo namesto poceni izdelka kupec raje izbral izdelke višje cenovne kategorije.
Glavni razlog, zakaj vsaka spletna trgovina potrebuje UX / UI dizajn, je sposobnost povečanja prodaje.
Kako doseči boljše rezultate s pomočjo UX / UI dizajnom?
Prvič, oblikovanje spletnega mesta zaupajte strokovnjakom. Ne delajte vsega po svojem okusu, ki se morda ne ujema z mnenjem večine.
Drugič, preizkusite vse teorije. Barve, pisave, vzpodbuda h kliku (CTA) — šele po preizkusu vseh lahko razumete, katere možnosti so najučinkovitejše.
Tretjič, ne poskušajte uporabiti vseh «trikov» na spletnem mestu in poleg tega ne ponavljajte za svojimi tekmeci. To bo odgnalo kupce. Razvijte svoj slog.
Z izbiro aplikacije Pokupo za izdelavo vaše spletne trgovine stavite na zelo razumljiv dizajn, hitro nalaganje in kakovostno izdelavo. Vse, kar morate storiti, je dodati dobre slike in podroben opis vsakega izdelka. Plačljivi naročnini Optima in Pro vsebujeta tudi storitve oblikovanja spletne strani po vaših željah.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
Pa res – zakaj obiskovalci dolgo hodijo, gledajo … in zapustijo spletno trgovino, ne da bi kaj kupili? Zaradi katerih razlogov? In kaj naj storimo, da bi izboljšati kakovost spletne trgovine in povečati konverzijo. Preden začnemo govoriti o neprijetnih stvareh, moramo razjasniti razliko med takojšnjim odhodom/neaktivnostjo (Bounce rate) in odhodom po obisku (Exit rate) . […]
-
Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
Čestitamo! Postali ste lastnik spletne trgovine. Zdaj je na vrsti najpomembnejše – vašo spletno trgovino je potrebno uvrstiti med top 10 v Google brskalniku, saj slabša mesta ne prinašajo rezultatov. Samo 0,78% uporabnikov, ki brskajo po Google, odpre rezultate zadetka iskanja na naslednji strani. (Backlinko) Poglejte kontrolni seznam po osnivni Seo optimizaciji in se prepričajte, […]
-
NAJEM SPLETNE TRGOVINE
V Sloveniji še vedno obstaja prepričanje, da je nakup boljša odločitev od najema. Ali je res? Kakšni so pozitivni vidiki najema in kakšne prednosti prinaša najem v spletne trgovine?
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
-
Novosti na platformi (marec, april)
Ker želimo, da platforma Pokupo deluje v skladi z najnovejšimi priporočili FURSa in v skladu s slovensko zakonodajo smo mesecu marcu naredili naslednje spremembe:
-
Kje (brezplačno) dobiti fotografije za oblikovanje spletne strani?
Kršenje avtorskih pravic lahko pripelje do resnih sodnih sporov in škoduje podobi vašega podjetja, zato pri izdelavi spletne strani ali profila na družabnih omrežjih predlagamo uporabo lastnih fotografij ali pa fotografij iz posebnih spletnih strani (Stock-Photos page).