Kje (brezplačno) dobiti fotografije za oblikovanje spletne strani?
Kršenje avtorskih pravic lahko pripelje do resnih sodnih sporov in škoduje podobi vašega podjetja, zato pri izdelavi spletne strani ali profila na družabnih omrežjih predlagamo uporabo lastnih fotografij ali pa fotografij iz posebnih spletnih strani (Stock-Photos page).
Zelo pomembno je, da spletno stran na začetku zapolnite z različnimi vsebino. Vsebino (fotografije, video posnetke, grafike) lahko pripravite sami, jih naročite pri strokovnjaku, vzamete iz odprtih specializiranih spletnih straneh ali pa jih tam kupite. Zelo pomembno je, da so izbrane vsebine jasne in smiselne glede na opisani izdelek ali članek.
VSEBINA
- 1 Kje lahko dobim fotografije ali ilustracije za polnjenje spletne trgovine?
- 2 Brezplačna spletna mesta, kjer lahko najdete vizualne vsebine
- 3 Ali lahko uporabim fotografije in video posnetke iz Googla in drugih iskalnikov?
- 4 Ali lahko uporabim fotografije in video posnetke drugih ljudi iz Instagrama in drugih družabnih omrežji?
- 5 Vrste licenc za slike in druge digitalne vsebine
Kje lahko dobim fotografije ali ilustracije za polnjenje spletne trgovine?
Za polnjenje kataloga izdelkov v spletni trgovini je najbolje uporabiti originalne slike izdelkov. Bolj kot bo kupcu jasno, da izdelek temelji na realnih slikah, lažje bo opravil nakup. Tako na primer nekatere trgovine z oblačili in dodatki ne uporabljajo samo fotografij, temveč tudi video predstavitev izdelka.
Zato je najboljša rešitev, da fotografije ali ilustracije pripravijo strokovnjaki (fotografi ali grafični oblikovalci).Tako boste dobili najboljšo vizualno predstavitev izdelka. Vsebine o izdelkih lahko dobite tudi pri dobavitelju.
Poleg tega lahko problem z iskanjem ustreznih vsebin rešite s pomočjo Stock-Photos spletnih mest na katerih se fotografije, ilustracije, video posnetki prodajajo ali celo podarjajo brezplačno.
Brezplačna spletna mesta, kjer lahko najdete vizualne vsebine
Brezplačnih spletnih strani z vizualno vsebino je zelo malo. Tudi pri iskanju popularnih vsebin običajno dobimo le nekaj manj ustreznih zadetkov. Zato se običajno splača registrirati in tako dobiti ustreznejšo in kakovostnejšo vsebino.
Najbolj priljubljena Stock-Photos spletna mesta z večjem številom vsebin:
https://www.istockphoto.com/
https://www.gettyimages.com/
https://www.shutterstock.com/ru/
https://stock.adobe.com/
Ali lahko uporabim fotografije in video posnetke iz Googla in drugih iskalnikov?
Fotografij drugih ljudi, ki jih najdete prek iskalnikov, na vaših straneh ne smete uporabiti, tudi če navedete avtorja in povezavo do vira. Dejstvo je, da je vsaka slika zaščitena z avtorskimi pravicami. Google lahko vaše spletno mesto odstrani iz rezultatov iskanja zaradi kršitve avtorskih pravic. Več podrobnosti najdete na: https://transparencyreport.google.com/copyright/overview?hl=en
Ali lahko uporabim fotografije in video posnetke drugih ljudi iz Instagrama in drugih družabnih omrežji?
Nekateri uporabniki družabnih omrežij v opisu svojih profilov v Instagramu navajajo izjavo o prepovedi uporabe njihovih slik. A tudi brez te izjave, uporabo fotografij drugih ljudi prepovedujejo notranja pravila družbenega omrežja. Velikokrat se dogaja, da podjetje pri zagonu svojega profila na Instagramu uporabi fotografije nekoga drugega, nato pa, ko je v razvoj profila vloženega že veliko truda in financ, dobi obvestilo o blokiranem računu.
Vrste licenc za slike in druge digitalne vsebine
Slike lahko iščete tudi na spletnih mestih, ki vsebujejo informacije o licencah. Na primer na spletnem mestu https://www.flickr.com/ lahko slike iščete z uporabo ključnih besed, ki temeljijo na vrstah licenc. Obstaja več vrst licenc med katerimi so najbolj priljubljene:
Slike “Public Domain” je mogoče uporabiti kjer koli, ne da bi navedli avtorja, saj so avtorske pravice potekle ali pa je avtor dovolil uporabo slike. Licenca CC0 Public Domain vam omogoča uporabo slik na vseh spletnih mestih, vključno s komercialnimi, brez navedbe avtorja.
Licence Creative Commons (CC) so na voljo v več vrstah in so omejene na vrsto uporabe slik. Praviloma jih lahko vzamemo v nekomercialne namene ali z navedbo avtorja. Obstaja 6 licenc, od katerih sta samo dve popolnoma brezplačni: CC-BY in CC-BY-SA.
Royalty-Free kupljeno vsebino lahko uporabljate neomejeno.
Rights-Managed kupljeno vsebina ima omejeno uporabo.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Kaj je SERM in zakaj mora spletna trgovina nameniti pozornost kritikam/ocenam na spletu?
Kratica SERM (“Search Engine Reputation Management”) pomeni “upravljanje s kritikami v brskalnikih”. Preprosto povedano, SERM spremlja vse omembe podjetja, blagovne znamke, izdelka ali storitve na internetu.
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Novosti na platformi
V mesecu februarju smo pri Pokupo.si naredili naslednje spremembe
-
Prvi koraki: kje začeti z oglaševanjem vaše spletne trgovine
Izdelava spletne trgovine je le pol poti do uspeha. Prodaja ne bo uspešna brez dobrega oglaševanja, zato morate razmisliti o korakih, ki bodo pritegnile kupce, še pred fazo uvedbe spletne trgovine.
-
Marketinška vsebina za spletno trgovino
Besedo "vsebina" zdaj slišijo tudi tisti, ki nimajo nič skupnega s spletnim oglaševanjem in e-poslovanjem.
-
Novosti na platformi
Naše podjetje deluje v Rusiji že 6 let, medtem ko smo v Sloveniji šele dobro leto. Ker se vsak dan trudimo izboljšati platformo, zadnje čase predvsem slovensko bi vam želeli predstaviti : kaj je bilo, kaj je in kaj bo.
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Prodajna stran izdelka v spletni trgovini
Če med analizo statistike strani izdelkov vidite visok odstotek zavrnitev ali nizko število konverzij, vendar ne najdete tehničnih težav, je čas, da razmislite o oblikovanju spletnega mesta.