Marketinška vsebina za spletno trgovino
Besedo “vsebina” zdaj slišijo tudi tisti, ki nimajo nič skupnega s spletnim oglaševanjem in e-poslovanjem. Vsebina je informacija, predstavljena v kakršni koli obliki: besedilo, fotografija, video, animacija, infografika, zvok itd. In vsebinsko trženje je nevsiljiva promocija izdelka / storitve z uporabo informacij, ki koristijo potrošniku v kateri koli od teh oblik zapisa.
VSEBINA
Cilji vsebinskega marketinga
Vsebinsko trženje je koristno za SEO promocijo, zato morate pred začetkom dela v tej smeri zbrati ključne besede. Na podlagi njih lahko izbirate teme za prve objave v blogu in družabnih omrežjih ter razmišljate o video scenarijih za kanal Youtube. Ob tem velja omeniti, da SEO ni glavni cilj.
Glavni cilj vsebinskega marketinga je prodaja!
Ko gre za kompleksne izdelke, ki za prodajo zahtevajo predstavitev, brez vsebinskega marketinga ne gre. Na primer, za slaščičarno bo koristen blog ali Youtube kanal z recepti, v katerem boste v vsem svojem sijaju pokazali, kaj lahko pripravite. Za trgovino z optično opremo pa je potrebno izdelke predstaviti s podrobnimi opisi in slikami.
Tako z vsebinami pomagate potencialnim kupcem, da se odločijo, kaj potrebujejo, in nevsiljivo predstavite vaše izdelke.
Katere kanale lahko uporabimo pri vsebinskem trženju?
Možnosti je zelo veliko, njihovo število pa nenehno narašča. Na primer, nedavno je začelo pridobivati priljubljenost socialno omrežje TikTok, ki mu je sledil Instagram. Ta je izdal Reels, storitev kratkih videoposnetkov z interaktivnimi funkcijami (besedilo, maske, zvok). Če ustvarite 15-sekundne videoposnetke, lahko svoje izdelke prikažete ogromnemu občinstvu.
Najpogostejši in najbolj popularni kanali so:
- blog na spletnem strani ali priljubljeni platformi za bloge
- Youtube kanal
- objave, fotografije ali video posnetke za družabna omrežja
- informativna e-poštna sporočila
- posebni projekti (na primer članki v revijah)
- spletni seminarji
- knjige, podcast, predstavitve itd.
Kako ustvariti uporabno vsebino in kaj ima ciljno občinstvo z njo?
Če želite ustvariti vsebino, ki bo prinašala dobiček, morate poznati portret ciljne publike . Če poznate starost, spol, interese svojih strank, lahko razumete, kaj jih bo povezalo z vašo vsebino, in izberete ustrezno obliko.
Enostavni primeri:
- pri prodaji hrane ali opreme za kuhanje začnite pisati blog
- za prodajo stanovanjskega pohištva, oblačila in nakita pripravite čudovite vsebine za družabna omrežja;
- za prodajo zapletenih tehničnih naprav in pripomočkov je potrebno izdelke predstaviti na youtube kanalu
Pomislite kdo je vaša ciljna skupina in na katerih kanalih lahko svoje izdelke predstavite na način, kjer bo vsebina prišla do izraza.
5 korakov izvedbe vsebinskega marketinga (načrtovanje, ustvarjanje vsebin, pritegnitev pozornosti, analitika, popravek načrta)
- Načrtovanje vsebinskega marketinga
Poznate svoje občinstvo, kanale, po katerih ga lahko najdete, in pripravljeni ste se resno ukvarjati z vsebinskim trženjem. Kaj sledi?
Prva naloga, ki jo morate narediti, je načrtovanje vaše vsebinske strategije. Delo z vsebino zahteva konstantnost. Bolje je, da na Youtube posnamete en video na dva tedna, kot da objavite tri naenkrat in izgine za šest mesecev.
Načrtujte teme, ki jih boste predstavili, datume izdaje vsebine in izberite kanale za objave (blog, družabni mediji, platforme za podcast itd.)
Postavite si cilje, ki jih želite doseči in oceniti ali lahko te cilje dosežete sami ali boste za doseg cilja morali najeti pomoč.
Obstaja metoda razporejanja vsebin, imenovana “1/7/30/4/2/1”. Njeno bistvo je naslednje:
1 – to je vsakodnevna preprosta vsebina, ki za ustvarjanje ne potrebuje časa. To so lahko dejanske fotografije izdelkov, ocene strank, dejstva, citati itd.
7 – bolj zapletene vsebine, objavljene enkrat na teden. Na primer, za spletno trgovino so to lahko pregledi izdelkov ali koristni nasveti pri izbiri določenega izdelka.
30 – to je redka vsebina, ki je ni mogoče izvajati pogosteje kot 1-2 krat na mesec. Na primer spletni seminarji ali e-novice.
4/2/1 – je vsebina, objavljena četrtletno, polletno ali letno. Sem spadajo posebni projekti, ki zahtevajo veliko truda in denarja. - Izdelava vsebine
Ko je vaš načrt pripravljen, začnite ustvarjati svojo vsebino.
Poiščite vire, od koder boste dobili informacije. Izberite orodja, ki jih boste uporabljali. Načrtujte čas za izdelavo vsebin.
POMEMBNO! Če prevzemate vlogo strokovnjaka, morate pokazati svoje strokovno znanje v temah, ki jih objavljate. Če vam primanjkuje vaših lastnih spretnosti za ustvarjanje vsebin, se obrnite na strokovnjaka ali se udeležite tečaja (na primer pisanje besedil ali pisanje blogov). - Pritegnitev pozornosti k vsebini
Promovirati je treba tudi najbolj zanimive objave v blogu in čudovite fotografije na Instagramu. Ni lahko ustvariti nečesa virusnega(vsebina, ki se bo širila samo od sebe), saj v sodobnem svetu vaši tekmeci opravljajo enako delo in se boste morali potruditi, da postanete vidni.
Kaj je vključeno v koncept privabljanja pozornosti:začnite promovirati članke v blogu,- nastavite ciljno oglaševanje na socialnih omrežjih,
- “delite” svojo vsebino na vse možne načine (dodajte povezave do družabnih omrežij in bloga pod videoposnetkom Youtube, v svoje e-novice dodajte povezave do najnovejših člankov na blogu, objavite svojo objavo na priljubljeni platformi za blogiranje itd.)
- Analitika
Zdaj, ko je vsebina vidna vašemu občinstvu, je čas, da razmislite, ali ste izbrali pravo strategijo in kakšno vsebino imajo vaši sledilci / bralci najbolj radi. Analizirajte promet z različnih kanalov do spletnega mesta in notranje statistike uporabljenih orodij (na primer statistika socialnih omrežij ali storitev trženja po e-pošti). Ne zapravljajte časa, če vidite, da nekateri kanali ostanejo neizkoriščeni. Analizirajte uspešnost izbranih ključnih besed. - Popravek načrta
Nenehno spreminjajte oblike in orodja vsebin, eksperimentirajte in spremljajte odzive občinstva. Raziskujte različne platforme in oblike vsebin, ki se nenehno spreminjajo. Ne tako dolgo nazaj so uporabniki interneta uživali v branju dolgopisov; zdaj so pripravljeni porabiti le 15 sekund za video, da se z nečim seznanijo. Poiščite svoj popoln kanal in se ne ustavite samo pri enem!
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Novosti na platformi
Naše podjetje deluje v Rusiji že 6 let, medtem ko smo v Sloveniji šele dobro leto. Ker se vsak dan trudimo izboljšati platformo, zadnje čase predvsem slovensko bi vam želeli predstaviti : kaj je bilo, kaj je in kaj bo.
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Prodajna stran izdelka v spletni trgovini
Če med analizo statistike strani izdelkov vidite visok odstotek zavrnitev ali nizko število konverzij, vendar ne najdete tehničnih težav, je čas, da razmislite o oblikovanju spletnega mesta.
-
Vesel božič in srečno novo leto!
Naj te časi ne minejo v samoizolacije, vendar v varnem in ožjem družinskem krogu.
-
Trendi na trgu e-poslovanja v letu 2020
Ena najpogostejših napovedi v letošnjem letu: "Naše življenje ne bo nikoli enako." Trenutno še ne moramo trditi ali bo imelo to obdobje dolgoročni vpliv na naša življenja, vendar zagotovo lahko že govorimo o spremembah, ki jih opažamo v industriji spletnega poslovanja.
-
Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
-
Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
Določitev cen izdelkov v spletni trgovini je eno od ključnih vprašanj, ki jih je potrebno rešiti pred začetkom poslovanja.