Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
Določitev cen izdelkov v spletni trgovini je eno od ključnih vprašanj, ki jih je potrebno rešiti pred začetkom poslovanja.
Napake pri določanju cen se lahko izkažejo kot neuspeh, saj kupci ne bodo želeli kupiti vašega izdelka zaradi napihnjenih cen ali se bodo ustrašili prepoceni ponudbe, saj lahko menijo, da ni verjetna.
Če želimo ustrezno oceniti stroške izdelka, je pomembno poznati nabavno ceno, stroške skladiščenja in dostave. Seveda včasih dobavitelji dajo predlagano maloprodajno ceno, ki je že izračunana in je lahko dobro vodilo, a kaj, če teh podatkov ni oziroma jih ni nikjer mogoče dobiti?
Poskusite prepoznati glavne značilnosti izdelka, ki lahko vplivajo na oblikovanje cen. V nadaljevanju je nekaj nasvetov, o katerih morate razmisliti:
- opredelite značilnosti izdelka (pokvarljivo ali dolgoročno skladiščenje, sodoben ali zastarel dizajn, veliko ali malo povpraševanja na trgu, itd. );
- določite prednosti izdelka (visoka kakovost, hiter čas izdelave, nizka cena, ročno delo,..)
- razmislite, v katerem cenovnem razredu bi radi videli vaš izdelek (visok, srednji ali nizki)
- preučite cene in vrednost takšnega izdelka pri konkurenci
- vprašajte kupce, po kakšni ceni so pripravljeni kupiti takšen izdelek
Premislite, katere kratkoročne in dolgoročne cilje želite doseči. Na primer, redki in unikatni izdelki so bolj donosni, zato je njihova cena lahko visoka. Na drugi strani pa imamo izdelke z podcenjeno vrednostjo, če je cilj promocija in denarni tok.
Trgovci se pri določanju cen izdelka praviloma ravnajo po proizvodnih stroških in cenah podobnega izdelka na trgu. Če je izdelek unikaten, lahko ceno izberemo iz posrednih podatkov in jo nato prilagodimo glede na povpraševanje.
Pri določanju trgovske marže, to je razlika med veleprodajnimi in maloprodajnimi cenami, je potrebno vključiti možnost popusta in akcij.
Če je po izdelku veliko povpraševanje zaradi začasne priljubljenosti izdelka (“vau effekt”), je potrebno ceno zvišati.
Potem ko ste določili cene izdelka v svoji spletni trgovini, ne hitite z zniževanjem. Ugotovite konkurenčne prednosti izdelka in jih opišite tako, da kupcu postane jasno, kaj je vplivalo na končno ceno.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
Te aplikacije so zasnovane tako, da olajšajo razporejanje opravil in uporabniku pomagajo, da kar najbolje izkoristi svoj čas.
-
Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
UX in UI sta okrajšavi za izraza “uporabniška izkušnja” (User Experience) in “uporabniški vtičnik” (User Interface).
-
5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
Pa res – zakaj obiskovalci dolgo hodijo, gledajo … in zapustijo spletno trgovino, ne da bi kaj kupili? Zaradi katerih razlogov? In kaj naj storimo, da bi izboljšati kakovost spletne trgovine in povečati konverzijo. Preden začnemo govoriti o neprijetnih stvareh, moramo razjasniti razliko med takojšnjim odhodom/neaktivnostjo (Bounce rate) in odhodom po obisku (Exit rate) . […]
-
Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
Čestitamo! Postali ste lastnik spletne trgovine. Zdaj je na vrsti najpomembnejše – vašo spletno trgovino je potrebno uvrstiti med top 10 v Google brskalniku, saj slabša mesta ne prinašajo rezultatov. Samo 0,78% uporabnikov, ki brskajo po Google, odpre rezultate zadetka iskanja na naslednji strani. (Backlinko) Poglejte kontrolni seznam po osnivni Seo optimizaciji in se prepričajte, […]
-
NAJEM SPLETNE TRGOVINE
V Sloveniji še vedno obstaja prepričanje, da je nakup boljša odločitev od najema. Ali je res? Kakšni so pozitivni vidiki najema in kakšne prednosti prinaša najem v spletne trgovine?
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
- Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
- Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
- 5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
- Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
- NAJEM SPLETNE TRGOVINE
- Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?