Nazaj

Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil

Te aplikacije so zasnovane tako, da olajšajo razporejanje opravil in uporabniku pomagajo, da kar najbolje izkoristi svoj čas. Kot veste, je pametno načrtovanje ena glavnih sestavin uspeha.

Večina aplikacij za razporejanje je na voljo v plačljivem formatu. Za osebno uporabo, kadar ni treba postavljati nalog drugim, so primerni tudi brezplačni načrtovalci. Najbolj priljubljeni so Google Tasks, Microsoft To Do, Evernote.

  1. Google Tasks
    Aplikacija je na voljo za Apple in Android. Njegova funkcionalnost je omejena, vendar je dovolj dobra, da imate pri roki seznam nalog. Storitev se integrira z Gmailom in jo je mogoče sinhronizirati v vseh uporabniških napravah.
  2. Microsoft To Do
    Aplikacija vam omogoča hitro ustvarjanje seznamov opravil ter njihovo organiziranje. Uporabnik jih lahko deli s stiki in nadzoruje izvajanje nalog iz katere koli naprave. Obstaja tudi integracija z Outlookom.
  3. Evernote
    Je nekoliko več kot le načrtovalec opravil. Evernote je zasnovan tako, da uporabniku pomaga, hraniti vse zapiske na enem mestu in ima dostop do njih iz katere koli naprave. Aplikacija zbira vse informacije, nato pa jih organizira, indeksira in omogoča iskanje — kot nalašč za mala podjetja. Osnovni model je na voljo brezplačno.

Če imate več nalog in jih želite deliti z drugimi, jih pooblastiti ali sestaviti sezname opravil, se boste morali obrniti na plačljive aplikacije. Na primer:

  1. Slack
    Slack je zelo priljubljen pri skupinah programerjev, ki opravljajo svoje delo na različnih koncih sveta. Na enem mestu združuje vse, kar je povezano s projektom ali skupino, in omogoča skupno rabo datotek. Uporabnikom je na voljo tudi trgovina z aplikacijami.
  2. Monday.com
    To orodje je Work OS — okolje za timsko delo, ki vam omogoča upravljanje opravil in projektov ter prevzema rutinske naloge. Storitev je integrirana s priljubljenimi družbenimi omrežji, aplikacijami in programi, ki so potrebni za poslovanje. Uporablja se lahko za ustvarjanje seznamov opravil in nalog ter za upravljanje projektov. Za nove uporabnike je na voljo 14-dnevno brezplačno poskusno obdobje.
  3. Todoist
    Priročno orodje za razporejanje dnevnih in ponavljajočih se opravil s ponavljajočimi se roki. Uporabnik lahko določi prednostne naloge, nastavi opomnike, prenese naloge drugim uporabnikom in loči med osebnimi in delovnimi seznami.
  4. Omnifocus
    Ta aplikacija je narejena za izredno zaposlene strokovnjake. Če vam včasih stvari preprosto uidejo izpod nadzora, ker je nalog preveč, se je smiselno obrniti na močno orodje za načrtovanje in organiziranje stvari. Aplikacija vključuje prednostno razvrščanje nalog in načrtovanje. Osnova za izdelavo aplikacije je bila knjiga «Getting Things Done» (GTD) avtorja Davida Allena, ki opisuje tehnike za povečanje osebne učinkovitosti.
  5. Trello
    Trello si prizadeva, da bi bilo upravljanje projektov zabavno in prilagodljivo z organiziranjem projektov po seznamih in karticah.Je preprost in intuitiven sistem, ki ga lahko uporabljajo tudi šolarji. Priročen je, če morate hkrati hraniti več seznamov nalog in spremljati postopek njihovega reševanja.
  6. HubStuff
    Aplikacija za upravljanje s oddaljenimi skupinami. Ima funkcije sledenja času, GPS sledenja za upravljanje voznega parka, razporejanje in še več. Aplikacija omogoča tudi avtomatizacijo plačil z različnimi plačilnimi sistemi.

Začnite s spletno prodajo brez naročnine

Ali so vam dane informacije koristile?

Katera tema vas najbolj zanima? Napišite nam Naslednjič bomo pripravili članek na to temo.

Avatar
Prodaja, odnosi z javnostjo.
Nazaj

Prav tako vas bo zanimalo