Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
Te aplikacije so zasnovane tako, da olajšajo razporejanje opravil in uporabniku pomagajo, da kar najbolje izkoristi svoj čas. Kot veste, je pametno načrtovanje ena glavnih sestavin uspeha.
Večina aplikacij za razporejanje je na voljo v plačljivem formatu. Za osebno uporabo, kadar ni treba postavljati nalog drugim, so primerni tudi brezplačni načrtovalci. Najbolj priljubljeni so Google Tasks, Microsoft To Do, Evernote.
- Google Tasks
Aplikacija je na voljo za Apple in Android. Njegova funkcionalnost je omejena, vendar je dovolj dobra, da imate pri roki seznam nalog. Storitev se integrira z Gmailom in jo je mogoče sinhronizirati v vseh uporabniških napravah. - Microsoft To Do
Aplikacija vam omogoča hitro ustvarjanje seznamov opravil ter njihovo organiziranje. Uporabnik jih lahko deli s stiki in nadzoruje izvajanje nalog iz katere koli naprave. Obstaja tudi integracija z Outlookom. - Evernote
Je nekoliko več kot le načrtovalec opravil. Evernote je zasnovan tako, da uporabniku pomaga, hraniti vse zapiske na enem mestu in ima dostop do njih iz katere koli naprave. Aplikacija zbira vse informacije, nato pa jih organizira, indeksira in omogoča iskanje — kot nalašč za mala podjetja. Osnovni model je na voljo brezplačno.
Če imate več nalog in jih želite deliti z drugimi, jih pooblastiti ali sestaviti sezname opravil, se boste morali obrniti na plačljive aplikacije. Na primer:
- Slack
Slack je zelo priljubljen pri skupinah programerjev, ki opravljajo svoje delo na različnih koncih sveta. Na enem mestu združuje vse, kar je povezano s projektom ali skupino, in omogoča skupno rabo datotek. Uporabnikom je na voljo tudi trgovina z aplikacijami. - Monday.com
To orodje je Work OS — okolje za timsko delo, ki vam omogoča upravljanje opravil in projektov ter prevzema rutinske naloge. Storitev je integrirana s priljubljenimi družbenimi omrežji, aplikacijami in programi, ki so potrebni za poslovanje. Uporablja se lahko za ustvarjanje seznamov opravil in nalog ter za upravljanje projektov. Za nove uporabnike je na voljo 14-dnevno brezplačno poskusno obdobje. - Todoist
Priročno orodje za razporejanje dnevnih in ponavljajočih se opravil s ponavljajočimi se roki. Uporabnik lahko določi prednostne naloge, nastavi opomnike, prenese naloge drugim uporabnikom in loči med osebnimi in delovnimi seznami. - Omnifocus
Ta aplikacija je narejena za izredno zaposlene strokovnjake. Če vam včasih stvari preprosto uidejo izpod nadzora, ker je nalog preveč, se je smiselno obrniti na močno orodje za načrtovanje in organiziranje stvari. Aplikacija vključuje prednostno razvrščanje nalog in načrtovanje. Osnova za izdelavo aplikacije je bila knjiga «Getting Things Done» (GTD) avtorja Davida Allena, ki opisuje tehnike za povečanje osebne učinkovitosti. - Trello
Trello si prizadeva, da bi bilo upravljanje projektov zabavno in prilagodljivo z organiziranjem projektov po seznamih in karticah.Je preprost in intuitiven sistem, ki ga lahko uporabljajo tudi šolarji. Priročen je, če morate hkrati hraniti več seznamov nalog in spremljati postopek njihovega reševanja. - HubStuff
Aplikacija za upravljanje s oddaljenimi skupinami. Ima funkcije sledenja času, GPS sledenja za upravljanje voznega parka, razporejanje in še več. Aplikacija omogoča tudi avtomatizacijo plačil z različnimi plačilnimi sistemi.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
UX in UI sta okrajšavi za izraza “uporabniška izkušnja” (User Experience) in “uporabniški vtičnik” (User Interface).
-
5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
Pa res – zakaj obiskovalci dolgo hodijo, gledajo … in zapustijo spletno trgovino, ne da bi kaj kupili? Zaradi katerih razlogov? In kaj naj storimo, da bi izboljšati kakovost spletne trgovine in povečati konverzijo. Preden začnemo govoriti o neprijetnih stvareh, moramo razjasniti razliko med takojšnjim odhodom/neaktivnostjo (Bounce rate) in odhodom po obisku (Exit rate) . […]
-
Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
Čestitamo! Postali ste lastnik spletne trgovine. Zdaj je na vrsti najpomembnejše – vašo spletno trgovino je potrebno uvrstiti med top 10 v Google brskalniku, saj slabša mesta ne prinašajo rezultatov. Samo 0,78% uporabnikov, ki brskajo po Google, odpre rezultate zadetka iskanja na naslednji strani. (Backlinko) Poglejte kontrolni seznam po osnivni Seo optimizaciji in se prepričajte, […]
-
NAJEM SPLETNE TRGOVINE
V Sloveniji še vedno obstaja prepričanje, da je nakup boljša odločitev od najema. Ali je res? Kakšni so pozitivni vidiki najema in kakšne prednosti prinaša najem v spletne trgovine?
-
Usposabljanje za spletno prodajo
Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
-
Novosti na platformi (marec, april)
Ker želimo, da platforma Pokupo deluje v skladi z najnovejšimi priporočili FURSa in v skladu s slovensko zakonodajo smo mesecu marcu naredili naslednje spremembe: