Nazaj

Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?

E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.

S kakšnim namenom uporabljamo e-mail obveščanje?

Ko kupec opravi nakup, se e-naslovi običajno shranijo v bazo, katera prodajalcu omogoča pošiljanje novosti in akcij na zabeležen e-naslov. Posledično je lahko ponovna prodaja ena izmed prednosti e-poštnega obveščanja. Poleg tega pa lahko namestite obrazec za naročanje na novice vašega podjetja, neposredno na spletno stran. S tem zagotovite, da obiskovalci vaše spletne strani dobijo dostop do pravočasnega obveščanja o posebnih ponudbah, akcijah, popustih in možnosti za enostavno nakupovanje kar preko povezave v e-mailu.

Tri pravila e-mail obveščanja/novic

Če bo vaše obveščanje delovalo, je odvisno od številnih dejavnikov. Slabe izkušnje pri uporabi tega orodja so običajno povezane s tremi napakami, ki jih pogosto delamo. Za vas smo izbrali tri pravila, ki nam pomagajo pri zmanjšanju napak, katere nam kvarijo uporabniško izkušnjo:

  1. Uporabljajte samo svojo bazo podatkov z e-naslovi.
    Uporaba baz podatkov drugih podjetij je neučinkovita, saj lahko povzroči negativne povratne informacije uporabnikov, ki niso dovolili prejemanja e-mailov. To lahko slabo vpliva na vašo prodajo, prav tako pa slabo vpliva na vaš ugled.
  2. Vaše novice naj bodo zanimive in uporabne
    E-maile naročnikom pošiljajte samo v primeru, da imate novico, ki jo je vredno deliti. Sporočila, kot so novosti podjetja, kode za popust ali opomniki na pomemben dogodek, so sporočila, ki bodo lepo sprejeta. Pogostosti pošiljanja ni pametno zlorabljati v nedogled, saj se naročnik lahko enostavno odloči, da ne bo odpiral vaše pošte. Naš nasvet je, da v najboljšem primeru opravite eno pošiljanje mesečno
  3. Pred pošiljanjem strankam naredite testno pošto in testirajte vse povezave
    Pripomočki za pošiljanja vam omogočajo, da poskusno pošljete e-pošto in tako opravite predogled e-maila. Preverite klikabilnost vseh povezav, velikost slik, prisotnost pomembnih blokov. Ko ste preverili vse, je čas za pošiljanje obvestil na izbrane e-naslove.

Kaj je potrebno upoštevati pri ustvarjanju e-mail sporočil za množično obveščanje?

Priljubljene aplikacije za pošiljanje so konstruktorji, ki vam omogočajo, da sestavite učinkovito in zanimivo e-mail sporočilo ob upoštevanju vseh trendov in psihologije uporabnikov. Določite cilje, ki jih želite doseči z uporabo poštne storitve, katera orodja za to potrebujete, kakšno občinstvo naročnikov imate in koliko ste pripravljeni finančno vložiti v to orodje.

Na podlagi teh podatkov lahko izberete najprimernejšo aplikacijo. Večina aplikacij za ustvarjanje poštnih seznamov ima brezplačno osnovno verzijo. Preizkusite 2-3 različne aplikacije, preden se dokončno odločite in plačate za dostop do naprednejše verzije.

Katere aplikacije za e-mail obveščanje so na voljo?

  1. MailChimp
    Je najbolj priljubljena aplikacija za e-novice na svetu. MailChimp ima uporabniku prijazen in intuitiven vmesnik, na voljo pa je tudi brezplačna različica za pošiljanje pisem do 2000 naročnikom. Storitev se integrira s storitvami drugih proizvajalcev. Ponuja veliko vzorcev, statistika pa je na voljo tudi za brezplačni paket.
  2. SendPulse
    Kar se tiče priljubljenosti je SendPulse še vedno na drugem mestu, za MailChimpom, vendar ima številne prednosti. Brezplačna različica omogoča pošiljanje do 15.000 e-poštnih sporočil na mesec in do 2.500 naročnikov. Seveda obstajajo tudi slabosti. Pri aplikaciji SendPulse je število vzorcev za pošiljanje e-novic omejen.
  3. BenchMark
    Na voljo je zelo dobra brezplačna različica, kjer lahko pošljete do 14.000 e-poštnih sporočil 2000 naročnikom, izvedete A / B testiranje, segmentirate občinstvo in izvedete ankete znotraj e-poštnih sporočil. Jezik vmesnika je angleščina. Storitev se lahko integrira s približno 300 različnimi spletnimi mesti in aplikacijami, med katerimi so Facebook, Google, PayPal.
  4. UniSender
    Je po ceni najugodnejša od vseh naštetih storitev za pošiljanje e-novic. Vmesnik je na voljo v angleščini, ruščini in italijanščini. Obstaja preprosta integracija s številnimi storitvami (CRM, CMS) in prek API-ja. Brezplačna različica ima do 100 naročnikov in 1500 e-poštnih sporočil na mesec.

Začnite s spletno prodajo brez naročnine

Ali so vam dane informacije koristile?

Katera tema vas najbolj zanima? Napišite nam Naslednjič bomo pripravili članek na to temo.

Avatar
Prodaja, odnosi z javnostjo.
Nazaj

Prav tako vas bo zanimalo