Kako pravilno uporabljati e-mail obveščanje/novice?
E-mail obveščanje je učinkovito orodje za povečanje ponovne prodaje in privabljanje pozornosti potencialnih kupcev med uporabniki, ki do sedaj še niso opravili nakupa.
S kakšnim namenom uporabljamo e-mail obveščanje?
Ko kupec opravi nakup, se e-naslovi običajno shranijo v bazo, katera prodajalcu omogoča pošiljanje novosti in akcij na zabeležen e-naslov. Posledično je lahko ponovna prodaja ena izmed prednosti e-poštnega obveščanja. Poleg tega pa lahko namestite obrazec za naročanje na novice vašega podjetja, neposredno na spletno stran. S tem zagotovite, da obiskovalci vaše spletne strani dobijo dostop do pravočasnega obveščanja o posebnih ponudbah, akcijah, popustih in možnosti za enostavno nakupovanje kar preko povezave v e-mailu.
Tri pravila e-mail obveščanja/novic
Če bo vaše obveščanje delovalo, je odvisno od številnih dejavnikov. Slabe izkušnje pri uporabi tega orodja so običajno povezane s tremi napakami, ki jih pogosto delamo. Za vas smo izbrali tri pravila, ki nam pomagajo pri zmanjšanju napak, katere nam kvarijo uporabniško izkušnjo:
- Uporabljajte samo svojo bazo podatkov z e-naslovi.
Uporaba baz podatkov drugih podjetij je neučinkovita, saj lahko povzroči negativne povratne informacije uporabnikov, ki niso dovolili prejemanja e-mailov. To lahko slabo vpliva na vašo prodajo, prav tako pa slabo vpliva na vaš ugled. - Vaše novice naj bodo zanimive in uporabne
E-maile naročnikom pošiljajte samo v primeru, da imate novico, ki jo je vredno deliti. Sporočila, kot so novosti podjetja, kode za popust ali opomniki na pomemben dogodek, so sporočila, ki bodo lepo sprejeta. Pogostosti pošiljanja ni pametno zlorabljati v nedogled, saj se naročnik lahko enostavno odloči, da ne bo odpiral vaše pošte. Naš nasvet je, da v najboljšem primeru opravite eno pošiljanje mesečno - Pred pošiljanjem strankam naredite testno pošto in testirajte vse povezave
Pripomočki za pošiljanja vam omogočajo, da poskusno pošljete e-pošto in tako opravite predogled e-maila. Preverite klikabilnost vseh povezav, velikost slik, prisotnost pomembnih blokov. Ko ste preverili vse, je čas za pošiljanje obvestil na izbrane e-naslove.
Kaj je potrebno upoštevati pri ustvarjanju e-mail sporočil za množično obveščanje?
Priljubljene aplikacije za pošiljanje so konstruktorji, ki vam omogočajo, da sestavite učinkovito in zanimivo e-mail sporočilo ob upoštevanju vseh trendov in psihologije uporabnikov. Določite cilje, ki jih želite doseči z uporabo poštne storitve, katera orodja za to potrebujete, kakšno občinstvo naročnikov imate in koliko ste pripravljeni finančno vložiti v to orodje.
Na podlagi teh podatkov lahko izberete najprimernejšo aplikacijo. Večina aplikacij za ustvarjanje poštnih seznamov ima brezplačno osnovno verzijo. Preizkusite 2-3 različne aplikacije, preden se dokončno odločite in plačate za dostop do naprednejše verzije.
Katere aplikacije za e-mail obveščanje so na voljo?
- MailChimp
Je najbolj priljubljena aplikacija za e-novice na svetu. MailChimp ima uporabniku prijazen in intuitiven vmesnik, na voljo pa je tudi brezplačna različica za pošiljanje pisem do 2000 naročnikom. Storitev se integrira s storitvami drugih proizvajalcev. Ponuja veliko vzorcev, statistika pa je na voljo tudi za brezplačni paket. - SendPulse
Kar se tiče priljubljenosti je SendPulse še vedno na drugem mestu, za MailChimpom, vendar ima številne prednosti. Brezplačna različica omogoča pošiljanje do 15.000 e-poštnih sporočil na mesec in do 2.500 naročnikov. Seveda obstajajo tudi slabosti. Pri aplikaciji SendPulse je število vzorcev za pošiljanje e-novic omejen. - BenchMark
Na voljo je zelo dobra brezplačna različica, kjer lahko pošljete do 14.000 e-poštnih sporočil 2000 naročnikom, izvedete A / B testiranje, segmentirate občinstvo in izvedete ankete znotraj e-poštnih sporočil. Jezik vmesnika je angleščina. Storitev se lahko integrira s približno 300 različnimi spletnimi mesti in aplikacijami, med katerimi so Facebook, Google, PayPal. - UniSender
Je po ceni najugodnejša od vseh naštetih storitev za pošiljanje e-novic. Vmesnik je na voljo v angleščini, ruščini in italijanščini. Obstaja preprosta integracija s številnimi storitvami (CRM, CMS) in prek API-ja. Brezplačna različica ima do 100 naročnikov in 1500 e-poštnih sporočil na mesec.
Začnite s spletno prodajo brez naročnine
Prav tako vas bo zanimalo
-
Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
Določitev cen izdelkov v spletni trgovini je eno od ključnih vprašanj, ki jih je potrebno rešiti pred začetkom poslovanja.
-
Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
Te aplikacije so zasnovane tako, da olajšajo razporejanje opravil in uporabniku pomagajo, da kar najbolje izkoristi svoj čas.
-
Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
UX in UI sta okrajšavi za izraza “uporabniška izkušnja” (User Experience) in “uporabniški vtičnik” (User Interface).
-
5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
Pa res – zakaj obiskovalci dolgo hodijo, gledajo … in zapustijo spletno trgovino, ne da bi kaj kupili? Zaradi katerih razlogov? In kaj naj storimo, da bi izboljšati kakovost spletne trgovine in povečati konverzijo. Preden začnemo govoriti o neprijetnih stvareh, moramo razjasniti razliko med takojšnjim odhodom/neaktivnostjo (Bounce rate) in odhodom po obisku (Exit rate) . […]
-
Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
Čestitamo! Postali ste lastnik spletne trgovine. Zdaj je na vrsti najpomembnejše – vašo spletno trgovino je potrebno uvrstiti med top 10 v Google brskalniku, saj slabša mesta ne prinašajo rezultatov. Samo 0,78% uporabnikov, ki brskajo po Google, odpre rezultate zadetka iskanja na naslednji strani. (Backlinko) Poglejte kontrolni seznam po osnivni Seo optimizaciji in se prepričajte, […]
-
NAJEM SPLETNE TRGOVINE
V Sloveniji še vedno obstaja prepričanje, da je nakup boljša odločitev od najema. Ali je res? Kakšni so pozitivni vidiki najema in kakšne prednosti prinaša najem v spletne trgovine?
- Kako določiti cene izdelkov v spletni trgovini?
- Top aplikacije za vodenje projektov in ustvarjanje seznama opravil
- Kaj je to UX/UI dizajn in zakaj jo potrebuje vaša spletna trgovina?
- 5 razlogov, zakaj stranke zapustijo spletno stran
- Zakaj vaša spletna stran še ni vidna v iskalniku?
- NAJEM SPLETNE TRGOVINE