Nazaj

Prodajna stran izdelka v spletni trgovini

Včasih, da obiskovalec spletne trgovine postane kupec, je potrebno zelo malo. Zaradi netočnih opisov ali pomanjkanja koristnih informacij o izdelkih potencialni kupec ne postane končni kupec. Če med analizo statistike strani izdelkov vidite visok odstotek zavrnitev ali nizko število konverzij, vendar ne najdete tehničnih težav, je čas, da razmislite o oblikovanju spletnega mesta.

Kakšna naj izgleda izdelek v spletni trgovini?

Na to vprašanje ni univerzalnega odgovora, saj so izdelki različni. Pri tehnično zapletenih napravah ali oblačilih se strani izdelkov razlikujejo, vendar je treba upoštevati splošna pravila.

Predstavitev izdelka mora vsebovati obvezne podatke. Sem spadajo naziv, slika ali video, cena, možnosti, pogoji nakupa in gumb k oddaji naročila. Kaj so napake pri izpolnjevanju teh podatkov? Oglejmo si jih od blizu.

Obvezni podatki in pogoste napake

  1. Naziv/ime izdelka naj bo zelo jasen. Če ima izdelek dva ali več imen,  če je izdelan pod točno določeno blagovno znamko in ima serijsko številko morate napisati vse. Nobene informacije ni potrebno skrajšati ali izpustiti.
  2. Pri predstavitvi izdelka je pomembno, da ne uporabljate simboličnih fotografij, temveč sliko, narejeno v dobri ločljivosti. Kupec bi moral imeti možnost, da “izdelek vidi neposredno”. Zaradi tega nekatere trgovine namesto fotografij uporabljajo video predstavitve blaga.
  3. Navedite natančno ceno. Če je to odvisno od teže ali drugih parametrov, je pomembno, da te podatke zapišete z velikimi tiskanimi črkami, ne da bi jih skrivali. Če ima izdelek popust, je pomembno, da ga pokažete.
  4. Vsaka vrsta izdelkov ima določene parametre (teža, mere itd.), zato jih je potrebno v celoti navesti.
  5. Če ima izdelek določene pogoje nakupa, je pomembno, da takšne podatke dodate v opis. Na primer, spletna trgovina z živili, ki dostavlja naslednji dan po naročilu, mora navesti, do kdaj je potrebno oddati naročilo. Enako velja za izdelke s promocijami pod točno določenimi pogoji. 
  6. Gumb, ki vas pozove k dejanju, je lahko takšen: »Kupi«, »Naroči«, »Dodaj v košarico«, »Oddaj naročilo« itd.

To je tehnični minimum, potreben za predstavitev izdelka v spletni trgovini. Pomen tega ali onega parametra je odvisen od vsakega izdelka. Na primer, le redko kdo bi kupil kos nakita ali oblačila brez dobrih fotografij, medtem ko je pri nakupu novega računalnika najbolj pomemben tehnični opis izdelka.

Kako lahko naredite predstavitev izdelka bolj privlačno in prodajno?

Dodajte več informacij, da pritegnete pozornost potencialne stranke in jim omogočite več prostora za odločitev o nakupu. Dodatni podatki, ki vplivajo na to odločitev, vključujejo naslednje:

  • dodatne značilnosti izdelka. Izdelka ni treba bogateti s pretencioznimi opisi, dovolj je le kratka informacija o tem, kako lahko ta izdelek koristi, kje se lahko uporablja in komu ga lahko podarite kot darilo;
  • podobni izdelki. Sem lahko spadajo dodatki o katerih kupec ne razmišlja, ali preprosto tematski izdelki;
  • povezave do koristnih informacij. Če prodajate pripomočke, kupca usmerite na članke na blogu ali na vaš Youtube kanal, ki opisuje tehnične zmogljivosti izdelka. Če je vaš izdelek oblačilo, navedite povezavo do foto izbora stvari, ki so kombinirane s predstavljenim izdelkom;
  • ocene. Pomembno je, da so uporabne in resnične. Spodbujajte kupce, da v vaši spletni trgovini pustijo mnenja in privabijo nove;
  • pogosta vprašanja Morda imajo kupci enaka vprašanja. Odgovore nanje lahko dodate v opisu izdelka;
  • posebne ponudbe. Na stran izdelka dodajte informacije o promocijah pri katerih lahko sodeluje. Brezplačna poštnina, podaljšana garancija ali popust pri nakupu z drugim izdelkom.

To je dolg seznam, kajne? Če upoštevamo vse zgoraj navedeno, je pomembno vedeti, da predstavitev izdelka ne sme biti preobsežna. Poleg tega so za uspešno stran bistvenega pomena SEO in uporabniku prijazen dizajn.

SEO za stran izdelka v spletni trgovini

Spletna trgovina bo težko zavzela dobre položaje v rezultatih iskanja brez optimizacije SEO. Pri zagonu trgovine bodite zelo pozorni na opis v elementih, ki so za uporabnika nevidni, a za SEO pomembni: Naslov, Opis in podobno. Dodajte metaoznake za vse grafične slike. V spletni trgovini povežite podstrani med seboj. Optimizirajte URL strani – naj bo jedrnat in razumljiv, na primer shop.si/obleke/majica/adadas-zelena-logo

Dizajn predstavitve izdelka v spletni trgovini

Uporabnik, ki pride v spletno trgovino iz iskalnika ali oglasa, potrebuje nekaj sekund, da oceni privlačnost izdelka. Niti odličen opis, niti priporočila ne bodo rešili izdelka, če ima neprijetno ali odbojno zasnovo.

Začnite s spletno prodajo brez naročnine

Ali so vam dane informacije koristile?

Katera tema vas najbolj zanima? Napišite nam Naslednjič bomo pripravili članek na to temo.

Avatar
Prodaja, odnosi z javnostjo.
Nazaj

Prav tako vas bo zanimalo